top of page

Hanuska Marianna

Coach, Tréner, Pályaorientációs tanácsadó

Diplomás business coach, szervezetfejlesztő szupervízor, tréner, mediátor és felnőttképzési szakértő vagyok. Teljeskörű képzési-oktatási projektek, komplex programstruktúrák szakértésével és irányításával, több mint 15 +év szakmai tapasztalattal rendelkezem a felnőttképzésben. Coachként, szupervízorként és trénerként főleg vezetők és vezetői csoportok felelősségvállaláson alapuló támogatását, a munkahelyi szerepek különbözőségéből adódó feszültség és/vagy bizonytalanság kezelését végzem. Azokban a változásokban hiszek, amelyek a képlékeny követelmények mellett a harmónia és a kölcsönösség mentén formálódnak, – így olyan programokban szeretek kötelezettséget vállalni, ahol a részvétel tényleges értelmet nyer. Szakterületeim •Szervezetfejlesztés – szervezeti diagnózis, stratégia kialakítása, szervezeti kultúra fejlesztés és struktúra optimalizálás •Business coaching – vezetői reziliencia és készségfejlesztés, egyéni és group coachingok •Mediáció – kapcsolatok javítása rövidebb, költségkímélőbb, hatékonyabb és emberközpontúbb alternatív megoldásokkal •Felnőttképzési tanácsadás és szakértés –folyamatosan bővülő szolgáltatásokkal támogatom a képző intézményeket a felnőttképzési szabályozási rendszerhez való alkalmazkodásban Módszereim •Bízom a nem irányítás elvében, így a természetes és spontán jelenlétközpontú működés az (elfogadó légkör, bizalom, partnerség kialakítása), ami leginkább befolyásolja a munkámat. A belőlem fakadó lendületet, az elméleti/gyakorlati tudásomat „használva”, célom a hiteles közreműködés abban, hogy a résztvevők ismerjék fel felelősségüket saját életük, ill. az irányításuk alatt álló szervezetek, emberek sorsának alakulásában, és személyes alkotó energiáik erejére támaszkodva tudatosan alakítsák együttműködésük kereteit. •Számos módszertanban, diagnosztikai eszközhasználatban jártas vagyok (NLP, Gestalt, Motivációs Térkép, WÉK, PCM). Előnyben részesítem az egyének számára nagy szabadságot biztosító megközelítéseket – a személyes jelenlét hangsúlyú, erős önismeretet és csoportdinamikát alkalmazó tapasztalati tanulás alapú strukturált és folyamatorientált lehetőségek kialakítását, melyek egyben tartalmazzák a jövőkép teljesülését biztosító változások cselekvési tervét.

hanuskamarianna

©2024 HiSchool

bottom of page