top of page

OTP Contact Center

Hang és ügyfél - Ismerd meg a jövő Contact Centerét

Dátum

január 20. hétfő

Időtartam

9.00-13.00

Férőhelyek

15

Tudományterület

Gazdaság

A fogadóhely bemutatása

A 2000-es évek elején megkezdett nemzetközi terjeszkedés eredményeként az OTP Csoport ma már meghatározó regionális szereplő a közép- és kelet-európai piacon, Magyarországgal együtt a térség 10 országában és a közép-ázsiai régióban, Üzbegisztánban van jelen. Az OTP Bank évtizedek óta Magyarország egyik legnagyobb vállalata, nemzetközi szinten is meghatározó bankcsoport, ahol egy összetartó közösségben, közösen érjük el a céljainkat.

A Contact Centerben telefonon, e-mailen, chaten és videóbankon keresztül adunk tanácsot, hogy a mindennapi pénzügyeket hatékonyan és rugalmasan intézzék ügyfeleink. Kiemelt szerepe van az egyéni és csapatmunkának, munkánkat folyamatos képzések segítik a mindennapokban.

A programról

09:00-09:15 – Érkezés a CC-be

09:15-10:30 – Kapcsolódj velünk – Ismerd meg, mi rejlik a kulisszák mögött

Egy rövid bemutató az OTP Bankról és a Contact Centerről, valamint beszélgetés a karrierlehetőségekről

10:45-11:45 – Egy nap a banki telefonos tanácsadók világában

Betekintünk a telefonos tanácsadó munkatársaink mindennapi működésébe, és egy izgalmas csapatmegbeszélésen veszünk részt.

12:00-13:00 – Generációs értékeink kerekasztal beszélgetés

Mi a szerepe a generációs értékeknek a munkahelyi környezetben? Mit adhatunk egymásnak?

A kerekasztal beszélgetés egy olyan esemény, amely különböző generációk képviselőit hozza össze, hogy megvitassák az egyes generációk értékeit, szokásait és tapasztalatait. A beszélgetés célja, hogy elősegítsék a kölcsönös megértést és párbeszédet a különböző korosztályok között.


1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 5/b A Polár Center Irodaházba belépve a portán szükséges vendég kártyát igényelni személyi igazolvány bemutatásával.

Helyszín

bottom of page