A fogadóhely bemutatása
A 2000-es évek elején megkezdett nemzetközi terjeszkedés eredményeként az OTP Csoport ma már meghatározó regionális szereplő a közép- és kelet-európai piacon, Magyarországgal együtt a térség 10 országában és a közép-ázsiai régióban, Üzbegisztánban van jelen. Az OTP Bank évtizedek óta Magyarország egyik legnagyobb vállalata, nemzetközi szinten is meghatározó bankcsoport, ahol egy összetartó közösségben, közösen érjük el a céljainkat.
A Contact Centerben telefonon, e-mailen, chaten és videóbankon keresztül adunk tanácsot, hogy a mindennapi pénzügyeket hatékonyan és rugalmasan intézzék ügyfeleink. Kiemelt szerepe van az egyéni és csapatmunkának, munkánkat folyamatos képzések segítik a mindennapokban.
A programról
09:00-09:15 – Érkezés a CC-be
09:15-10:30 – Kapcsolódj velünk – Ismerd meg, mi rejlik a kulisszák mögött
Egy rövid bemutató az OTP Bankról és a Contact Centerről, valamint beszélgetés a karrierlehetőségekről
10:45-11:45 – Egy nap a banki telefonos tanácsadók világában
Betekintünk a telefonos tanácsadó munkatársaink mindennapi működésébe, és egy izgalmas csapatmegbeszélésen veszünk részt.
12:00-13:00 – Generációs értékeink kerekasztal beszélgetés
Mi a szerepe a generációs értékeknek a munkahelyi környezetben? Mit adhatunk egymásnak?
A kerekasztal beszélgetés egy olyan esemény, amely különböző generációk képviselőit hozza össze, hogy megvitassák az egyes generációk értékeit, szokásait és tapasztalatait. A beszélgetés célja, hogy elősegítsék a kölcsönös megértést és párbeszédet a különböző korosztályok között.
1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 5/b A Polár Center Irodaházba belépve a portán szükséges vendég kártyát igényelni személyi igazolvány bemutatásával.